niedziela, 26 października 2014

IV Samsung Półmarton 19-10-2014

Tydzień po poznańskim maratonie w Szamotułach odbył się IV Samsung Półmaraton. Na wspomnianym wydarzeniu z ubiegłego tygodnia nie byłem , stwierdziłem że w końcu trzeba odespać i po tym jak budzik zadzwonił o 6.20, wypiłem kawę i...poszedłem spać dalej  Tym razem już nie miałem wymówki a efektem pięknej słonecznej pogody są zdjęcia poniżej. Każde z nich opowiada czyjąś historię wypisaną na twarzy. Choć sam ostatnimi czasy stałem się okrutnie leniwy a buty do biegania kurzą się w szafie , chylę czoła przed każdym z biegaczy za walkę do samego końca. Walkę ze swoimi słabościami a nie konkurentami ponieważ po przekroczeniu linii mety co jakiś czas padały podziękowania za motywację czy wsparcie na trasie biegu.





























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz