wtorek, 7 lipca 2015

Gruzja - fotografia uliczna


Fotografia uliczna to jedna z moich ulubionych odmian fotografii. Choć bardziej egzotycznie czy też może PRO brzmi Street Photography ja zostaje przy skromnej spolszczonej nazwie. Od dwóch lat słyszę od moich dobrych znajomych że mekką dla fotografów ulicznych jest. Nowy York. Nie śmiem się nie zgodzić - co innego gdy ogladam film Everybody Street który jest genialny a co innego gdy opowiada to za pomocą zdjęć ktoś ze znajomych.
Kiedyś napewno pojadę do NY tym bardziej że jestem na etapie planowania i realizacji swoich marzeń - co lepsze nawet to się całkiem nieźle udaje 
Emotikon wink
 W kwietniu znalazłem swój osobisty NY tylko 3h lotu z tąd. Multum sytuacji do zarejestrowania za pomocą aparatu. Myślę ze gdyby pogoda dopisała moja kreatywność wzrosła by bardziej ale ... nie ma co narzekać myślę że jest ok ale nie mnie to oceniać. 
P.S Bejsbolówka z logo NY nie wątpliwie była moim talizmanem który sprawdził się w 100% 
Emotikon win
Copyright © Marcin Drab 2015 All Rights reserved

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz