niedziela, 13 listopada 2016

Cross Project

Muszę się pochwalić :) Projekt po który głownie jechałem do Izraela to projekt poświęcony krzyżowi - najważniejszemu symbolowi Chrześcijaństwa. Nie będę się rozpisywał co do samego projektu gdyż chodziło mi głównie o to aby każdy " poczuł " go na swój sposób. Wierzący jako przeżycie duchowe a niewierzący chociażby przez zmysł estetyki. Rano tuż po tym jak w w moim organizmie rozlała się pierwsza porcja kofeiny, sprawdziłem pełen emocji mail a tu niespodzianka. Materiał który pierwszy raz publikuję w sieci a na ostatnią chwilę został zgłoszony na konkurs Wielkopolska Press Photo 2016 został doceniony. Cały zestaw został zaklasyfikowany do pokonkursowej wystawy która będzie przez najbliższe miesiące eksponowana w różnych ośrodkach kulturalnych i administracyjnych w Wielkopolsce. Drugi zestaw a dokładnie kadr z zestawu pochodzi z mojej relacji " Pochód z niedźwiedziem - Czerniejewo 28-03-2016" który znajdziecie na blogu ( www.abraharley.blogspot.com ) . Bez owijania w bawełnę , cholernie ciesze się że to co robię a raczej fotografuje jest dostrzegane i doceniane. To strasznie motywuje i daje kopa do dalszego działania bo jak zwykł mawiać mój dobry kumpel " Nigdy nie jest wystarczająco dobrze " i tego będę się trzymał niech to będzie moim motorem do dalszej pracy nad warsztatem ! :)
Copyright © Marcin Drab 2016 All Rights reserved














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz